BAJKAL 700
AUTODOPRAVA - "MINICESTOVKA" - VÝŠKOVÉ PRÁCE
  • Úvodní strana
  • Besedy
  • Albánie 2021
  • Rumunsko 2021
  • Chorvatsko 2021
  • Albánie 2019 Duster
  • Albánie 2019 moto
  • Norsko 2019
  • Albánie 2019
  • Femundsmarka 2019
  • Albánie 2018 moto
  • Altaj 2018
  • Albánie 2018
  • Rumunsko 2018
  • Norsko 2018
  • Bajkal 2018
  • MOŘE SLADKÉ VODY
  • Mont Blanc 2017
  • Rumunsko 2017
  • Rusko 2017
  • Albánie 2016
  • Norsko 2016
  • Soča 2016
  • Albánie 2015
  • Ortles 2015
  • Rab 2015
  • Norsko 2015
  • Rumunsko 2015
  • Dunaj 2015
  • Rekord v mrazu
  • Elba 2014
  • Rumunsko 2014
  • Bajkal kajak 2014
  • Krk 2014
  • Bajkal 2014
  • PROCHÁZKY PO ROVINĚ
  • Rumunsko 2013
  • Dolomity 2013
  • Bajkal 2013
  • Bajkal 700 v rádiu a TV
  • Expedice Bajkal 700>
    • Foto
  • 2012 - z Bajkalu na východ
  • Expedice 2013>
    • Bajkal Soft
    • Bajkal Hard
    • Bajkal vlakem
  • Nabídka besed>
    • Mont Blanc
    • Severní stěna Ortlesu
    • Monte Rosa
    • Rumunsko 3x jinak
    • Dolomity
  • Motočundry>
    • Enduro
    • Silnice
  • Rumunsko 2012
  • Výstava "Nejen hory"
  • Pošlete nám e-mail


  • Kontakt:

    Marek Šimíček
    Mniší 116
    742 21
    marek.simicek@seznam.cz
    tel.: 604 844 420

Dunaj 2015

Besedu na kterékoli z témat na tomto webu v rozsahu 60-150 minut je možné zorganizovat kdykoli po dohodě s pořadatelem.
Highslide JS
Vodácké ahoj je více než na místě u této akce - Plavbě z Břeclavi do Bělehradu. Původně to měla být plavba až do Černého moře, ovšem okolnosti byly proti. Jedna slečna vypadla ze zdravotních důvodů ještě před startem, druhá mohla přijet až na druhou půlku plavby a vodák Alík se se svými 140 kily nevešel do kajaku a musel plout na jiné lodi...

Na startu tak stanuli místo šesti pádlerů jen tři, čímž se zhroutil plán na střídání posádek a štafetové pojetí plavby. Pak následovalo extrémně špatné počasí během první půlky akce ( v Maďarsku třeba teplota 3,6 °C, déšť, vítr a ráno ledík na okrajích kaluží...) a samozřejmě krátký říjnový den...

850 kilometrů do Bělehradu se proto musí považovat za slušný úspěch. Navíc můžeme příště pokračovat dále do moře, nebo začít výše proti proudu a doplout do Bratislavy. Právě její noční průjezd na kajaku a pozdější denní plavbu přes Budapešť a Bělehrad považuji za nejvhodnější způsob poznávání velkých měst...

Velký dík patří břeclavskému GUMOTEXU, jmenovitě Evě Nevělíkové a Michalu Dědovi za zapůjčení lodí SEAWAVE, FRAMURA a RUBY, jakož i vodáckého oblečení a další výbavy, Martinu Dědovi za motor k RUBY, firmě HAVEL COMPOSITES a LAMINEX za pádla a všem, kteří se na úspěchu akce přímo, či nepřímo podíleli.